Conditii generale de vanzare pe site-ul www.elos.ro
Va rugam sa cititi cu atentie Conditiile Generale de Vanzare (“CGV”), precum si Termenii si Conditiile site-ului disponibile aici si Politica de Confidentialitate (disponibila aici) care reglementeaza activitatea de navigare pe site si relatia noastra cu Dumneavoastra daca veti comanda orice produse si/sau servicii conexe prin intermediul site-ului (“Produsele”).
Asa cum se utilizeaza in aceste CGV, “Cumparator” inseamna persoana care navigheaza pe site si/sau comanda orice produse prin intermediul site-ului; “Noi” sau “Vanzator” sau „Elos” inseamna compania identificata in avizul juridic de mai sus; Cumparatorul si Vanzatorul sunt denumite in continuare in mod colectiv “Partile” si, in mod individual, “Parte”.
Orice comanda a unui Produs oferita prin intermediul site-ului va solicita sa confirmati si sa fiti de acord in mod expres cu aceste CGV prin bifarea casetei corespunzatoare in timpul procesului de comanda. In lipsa acceptarii de catre dvs. a acestor CGV, Vanzatorul se va afla in imposibilitatea de a onora comanda dumneavoastra.
In conformitate cu legile si reglementarile aplicabile, se specifica faptul ca prin confirmarea unei comenzi in conformitate cu aceste CGV se califica drept un contract incheiat la distanta intre Parti si dovada valida intre Parti pentru intreaga comanda si toate sumele datorate si de platit conform unei astfel de comenzi.
1. TERMENI DE ACHIZITIONARE
Toate Produsele comercializate prin intermediul site-ului sunt destinate exclusiv persoanelor care au implinit 18 ani ai au capacitatea juridica de a plasa comenzi prin intermediul site-ului. De aceea, ne rezervam dreptul de a solicita din cand in cand sa furnizati un act de identificare care sa ateste varsta dumneavoastra. Ne rezervam dreptul de a nu onora o comanda sau de a exclude din baza noastra de date orice Cumparator care nu reuseșse sa indeplineasca cerintele din aceasta sectiune.
2. PRODUSE – PRETURI
a. Produse
Produsele oferite spre vanzare prin intermediul site-ului vor fi cele afisate pe site la data la care Cumparatorul navigheaza pe site si sunt destinate utilizarii personale, in calitate de consumator, fara nicio legatura directa cu activitatea comerciala, industriala sau de productie, artizanala sau liberala. In acest sens, se specifica ca suma oricarei comenzi nu poate depasi 8.000 lei, cu mențiunea ca puteți comanda maximum 6 produse din acelasi Produs.
Cumparatorul este informat ca toate fotografiile si limba utilizata pentru a ilustra Produsele se pot modifica in timp.
Imaginile produselor de pe site au doar scop ilustrativ. Desi se depun toate eforturile pentru a se asigura ca imaginea produselor prezente pe www.elos.ro reprezinta o reprezentare exacta a produselor originale, pot aparea variatii, in special din cauza limitarilor tehnice de reproducere a culorii folosind tehnologia informatiei. De asemenea, informatiile existente pe site pentru descrierea Produselor (prezentari multimedia, imagini statice sau dinamice) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea noastra, ci sunt utilizate numai in scopuri de prezentare.
b. Disponibilitatea sau Indisponibilitatea Produsului
Daca un Produs nu este disponibil, veti fi informat(a) cu privire la o asemenea indisponibilitate:
• pe pagina fiecarui Produs va fi mentionata disponibilitatea sau indisponibilitatea Produsului prin afișarea etichetelor ,,In Stoc” sau ,,Stoc Epuizat”, dupa caz.
• in cazul in care un Produs este indisponibil, aveti posibilitatea de a ne solicita prin email la contact@elos.ro pentru a fi anuntat cand Produsul revine in stoc.
• daca din motive obiective nu v-am putut informa despre indisponibilitatea Produsului in timpul procesului de comanda, va vom informa in mod corespunzator dupa confirmarea comenzii si inainte de livrare, prin e-mail sau la telefon.
In cazul in care comanda a fost confirmata anterior de catre Cumparator, acesta va fi informat cu privire la optiunea de a primi livrarea doar a unei parți a comenzii sale fara Produsul (Produsele) care ar fi indisponibile la data comenzii, sau de a anula intreaga comanda.
Cumparatorul va confirma la telefon sau pe email, in decurs de 48 de ore de lucru (cu exceptia zilelor de sarbatoare sau a sarbatorilor legale) dupa primirea e-mailului sau apelului telefonic cu informatii de la Vanzator, conform procedurii propuse, confirmand ca opteaza pentru:
• anularea intregii comenzi;
• livrarea unei parti din comanda, in conditiile specifice de livrare pe care Vanzatorul le-ar fi indicat.
Dupa acea perioada de 48 de ore, in absenta oricarei cereri trimise de Cumparator catre Vanzator conform procedurii specificate de Vanzator, comanda partiala va fi transmisa Cumparatorului in baza ratei de livrare standard indicate in tabelul de mai jos la sectiunea “Preturi”. Pretul comenzii Cumparatorului va fi apoi perceput pentru comanda partiala livrata, fara a include si pretul Produsului indisponibil nelivrat. In cazul in care pretul a fost incasat in intregime direct la comanda Cumparatorului, Vanzatorul trebuie sa acorde Cumparatorului o rambursare a partii din pretul incasat, asociata Produsului (Produselor) indisponibil(e) in termen de cel mult paisprezece (14) zile de la notificarea Cumparatorului de catre Vanzator. Rambursarea se va face prin transfer bancar in contul mentionat de consumator in formularul de retur. In cazul platii cu cardul, rambursarea se face in contul cardului cu care s-a efectuat plata.
c. Preturi
Preturile vor fi în RON/LEI si valabile in Romania. Preturile includ toate reducerile si TVA, dupa cum se aplica la data comenzii. Orice variatie a cotelor de TVA aplicabile se reflecta in preturile Produsului.
Preturile indicate mai jos reprezinta costurile aferente livrarii standard si vor fi specificate inainte de confirmarea comenzii, fiind percepute drept costuri suplimentare
TIMPUL DE LIVRARE* COMANDA
STANDARD – 4-5 zile lucratoare
* Intarzieri la livrare pot aparea in perioada sarbatorilor legale.
Se specifica faptul ca orice promotii care pot fi acordate sub forma unor vouchere de reducere vor fi valabile doar pentru o singura comanda per utilizator cu o anumita perioada de valabilitate si nu sunt cumulative cu alte oferte de reducere.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica din cand in cand preturile, cu conditia ca Produsele sa fie facturate pe baza listei de preturi aplicabile la validarea comenzii de catre Dumneavoastra.
3. TERMENII SI CONDITIILE EVALUARILOR SI APRECIERILOR CONSUMATORILOR (OPINIA CLIENTILOR – RATINGS & REVIEWS)
Sunteti autorizat sa evaluati si sa recomandati fiecare Produs. De asemenea, puteti cauta evaluari si recomandari ale altor utilizatori. Ratingurile si recomandarile indicate pentru fiecare Produs reflecta ratingurile medii si recomandarile oferite de acei utilizatori care au raspuns la fiecare intrebare, sub responsabilitatea lor personala. Respectivele evaluari si recomandari nu vor fi în nici un caz obligatorii contractual pentru Vanzator.
Stelele afisate pe site langa fiecare Produs reflecta evaluarile medii, in orice moment, atribuite de persoanele care si-au exprimat opiniile despre acest Produs prin intermediul site-ului nostru si, prin urmare, pot varia de la o zi la alta.
4. EFECTUAREA UNEI COMENZI
a. Termenii comenzii
1. Pentru a plasa o comanda, Cumparatorul trebuie sa acceseze mai intai site-ul.
2. Cumparatorul poate vizualiza diferitele Produse oferite spre vanzare la data la care navigheaza pe site si isi selecteaza Produsele prin rasfoirea diferitelor categorii de Produse; sau tastand direct numele produsului in motorul de cautare; sau accesand una din categorii direct din harta site-ului.
3. In timp ce navigheaza pe Website, Cumparatorul poate, daca doreste, sa efectueze o comanda facand clic pur si simplu pe butonul Adauga in Cos din pagina de produs pentru a adauga un Produs in Cosul de cumparaturi.
4. Odata ce acest lucru este finalizat, Cumparatorul va putea vizualiza numarul de Produse din Cosul sau de cumparaturi. Continutul cosului de cumparaturi poate fi supus unui interval de timp de expirare a sesiunii.
5. Cumparatorul poate continua sa navigheze sau sa faca clic pe cosul sau de cumparaturi pentru a vedea continutul acestuia afisat pe ecran, cu toate articolele comandate, inclusiv principalele caracteristici ale fiecarui Produs si suma agreata a comenzii.
6. Cumparatorul poate reveni pentru a suplimenta, modifica sau anula respectiva comanda, pana cand confirma in final. In cazul in care Cumparatorul doreste sa selecteze alte Produse, poate continua sa navigheze pe site, cu asigurarea ca Produsul (Produsele) selectat(e) va(vor) fi pastrat(e) corespunzator in cosul sau de cumparaturi.
7. Dupa ce a terminat selectarea Produselor, Cumparatorul le poate comanda confirmand comanda facand clic pe butonul special desemnat – Finalizeaza Comanda.
O noua pagina va fi apoi afisata, solicitand Cumparatorului:
• sa introduca datele de conectare (adresa de e-mail) si parola, daca Cumparatorul are deja un cont Elos pe site sau sa comande fara a crea un cont pe www.elos.ro
• in cazul in care cumparatorul nu are cont, trebuie sa completeze cu exactitate un formular de colectare a datelor personale, introducand informatiile in campurile obligatorii, inclusiv Numele de familie, Prenume, e-mail, telefon, adresa de facturare (la care se poate face livrarea de luni pana vineri in timpul zilelor lucratoare in Romania). Aceste informatii sunt necesare pentru a va trimite comanda si nu va vom folosi datele pentru a va trimite mesaje cu scop de marketing, fara acordul dumneavoastra in prealabil.
Cumparatorul este de acord sa completeze formularul furnizat cu buna-credinta. Cumparatorul recunoaste ca datele furnizate Vanzatorului si stocate in sistemele IT ale Vanzatorului sau ale subcontractantilor sai sunt corecte si constituie o dovada valabila a identitatii sale. Se specifica faptul ca prelucrarea datelor cu caracter personal mentionate este reglementata de Politica de Confidentialitate disponibila aici.
8. Clientul se obliga sa completeze Datele de identificare cu exactitate, complet si fara erori, verificand corectitudinea acestora inainte de efectuarea cererii/comenzii de cumparare. Raspunderea Elos nu poate fi atrasa, in cazul in care Datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de catre Client.
Inainte de apasarea/activarea butonului FINALIZEAZA COMANDA, Cumparatorul se obliga sa citeasca Termenii si Conditiile Generale de Vanzare Elos, confirmand cunoasterea si acceptarea acestora prin bifarea casutei ”Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile Elos”.
Inregistrarile computerizate ale Vanzatorului sau alte date inregistrate constituie o dovada valabila a tuturor tranzactiilor efectuate intre Vanzator si Cumparator.
b. Confirmarea Comenzii
Dupa confirmarea comenzii si validarea platii aferente, in conformitate cu termenii de mai jos, va fi afisata o recapitulare a comenzii Cumparatorului, care include, fara limitare, referinta comenzii.
Un e-mail de confirmare a comenzii va fi trimis prompt de catre Vanzator la adresa de e-mail furnizata de Cumparator, incluzand, fara limitare, urmatoarele informatii:
• identitatea si detaliile de contact ale Vanzatorului;
• referinta comenzii inregistrata la plasarea acesteia;
• o recapitulare a comenzii cu denumirile Produselor selectate si cantitatile aferente;
• perioada de livrare, costurile si restrictile, daca este cazul;
• suma totala a comenzii, cu taxa TVA inclusa;
Prin apasarea/activarea butonului FINALIZEAZA COMANDA Cumparatorul transmite Elos cererea/comanda sa de cumparare privind Produsele selectate pe Pagina de internet Elos. Odata cu apasarea/activarea butonului FINALIZEAZA COMANDA, Clientul confirma ca a luat la cunostinta de, respectiv accepta neconditionat, caracteristicile, preturile, cantitstile, Conditiile generale de Vanzare ale Produselor selectate, precum si de ”Termenii si Conditiile Elos”,”Politica de confidentialitate” si „Politica de utilizare cookie-uri”.
Elos este indreptatit fie sa accepte cererea/comanda de cumparare transmisa de catre Cumparator, fie, dupa caz, sa nu o accepte, incercand, dar fara a se obliga, sa informeze Cumparatorul cu privire la motivele neacceptarii cererii/comenzii de cumparare (de exemplu, dar fara a se limita la: datele furnizate de catre Cumparator sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitata in afara teritoriului Romaniei, Elos are indoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumparare, cererea/comanda de cumparare a unei cantitati semnificative de produse de acelasi tip/marca in scopul revanzarii, etc.).”
Vanzatorul va pastra dreptul de proprietate asupra Produsului (Produselor) comandat pana cand pretul si eventualele cheltuieli auxiliare, inclusiv costurile de expediere, vor fi incasate integral de catre Vanzator. In caz de neplata, Cumparaorul este de acord sa returneze pe propriul cost Produsele primite de la Vanzator, la cerere.
In scopul de a apara Vanzatorul de la practicile abuzive sau posibile actiuni cu caracter de frauda si in cazul in care Vanzatorul sau furnizorul de servicii de plata online suspecteaza posibilitatea unei fraude, acestia isi rezerva dreptul de a solicita Cumparatorului (inainte de a procesa comanda) sa furnizeze documente suplimentare (inclusiv CI-ul Cumparatorului) pentru a verifica daca este frauduloasa sau nu.
c. Dovada comenzii
Se aproba in mod expres intre Vanzator si Cumparator cu datele inregistrate pe site, precum si orice sisteme automate de inregistrare utilizate pe site constituie dovezi valide intre Parti, in special in ceea ce priveste tipul si data comenzii.
Cumparatorul poate accesa, daca este cazul, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, contractul la distanta incheiat intre Cumparator si Vanzator, prin contactarea serviciului de Relatii Clienti la 0749.179.191, de luni pana vineri, orele 10:00 – 17:00, cu exceptia sarbatorilor si furnizand toate informatiile necesare in acest scop, inclusiv numarul comenzii si detaliile de contact.
5. PLATA PRODUSELOR
Suma platibila de catre Cumparator este suma indicata in confirmarea comenzii afisata pe pagina web dedicata si ulterior trimisa prin e-mail de catre Vanzator catre Cumparator.
Cumparatorului i se ofera optiunea de plata dupa confirmarea comenzii sale asa cum este specificat mai sus, prin transfer bancar.
Comanda nu va fi aprobata de catre Vanzator decat daca Cumparatorul este de acord cu CGV; validitatea platii este verificata si confirmata; si confirmarea acceptarii comenzii a fost trimisa Cumparatorului.
Elos isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru Produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator). De asemenea, Elos isi rezerva dreptul de a refuza orice comanda sau livrare in cazul in care este depasit oricare dintre pragurile stabilite in sectiunea “Termeni de Achizitionare”; oricarui litigiu existent cu Cumparatorul, oricarei neplati a sumei in intregime sau partial a oricarei comenzi de catre Cumparator.
6. LIVRAREA PRODUSELOR
a. Termenii livrarii
Atunci cand comanda este pregatita, ea va fi expediata la adresa postala introdusa de Cumparator in comanda sa.
Produsele sunt livrate prin intermediul unui furnizor special de servicii, Fan Courier România (denumit în continuare “Transportator”). Cumpărătorul va fi anunțat atât pe email, cât și la telefon, pe SMS, în legătură cu data livrării. În cazul în care Cumpărătorul nu este acasă, Cumpărătorul trebuie să contacteze Transportatorul pentru a stabili o nouă dată de livrare. Cu toate acestea, în cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contact la data inițială de livrare, Transportatorul va mai face o încercare a doua zi, înainte de a returna comanda.
b. Perioada livrarii
O comanda va fi expediata in termen de 4-5 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii de catre Cumparator, cu condiția achitării totale a prețului și respectării condițiilor de cumpărare cuprinse în aceste CGV. Zilele de lucru reprezintă orice alte zile decât zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale.
În lipsa livrării până la termenul stabilit, Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda în conformitate cu termenii stabiliți în Secțiunea “Livrare cu întârziere” de mai jos.
c. Livrare cu întârziere
În cazul livrării cu întârziere (de exemplu, după perioada de livrare specificată sau, dacă nu există, după termenul de livrare de 4-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii), Cumpărătorul poate decide să notifice prompt Vânzătorului această întârziere prin e-mail la contact@elos.ro, astfel încât Vânzătorul să poată solicita informații Transportatorului.
În cazul în care comanda este recuperată în timpul solicitărilor, aceasta va fi redirecționată imediat către locul de livrare specificat în comandă. Dacă, totuși, pierderea comenzii este confirmată în urma acestor solicitări, Vânzătorul va restitui Produsul către Cumpărător pe propriul său cost sau, dacă este permanent indisponibil, va restitui toate sumele plătite de Cumpărător (inclusiv costurile de livrare) utilizând aceeași metodă de plată ca cea utilizată de Cumpărător.
În orice caz, în cazul livrării cu întârziere care depășește 4-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii sau termenul de livrare suplimentar convenit în mod expres de Cumpărător în conformitate cu e-mailul său notificând întârzierea, sub alte motive decât cele de forță majoră, va avea opțiunea de a anula comanda prin informarea serviciului de Relații Clienți la telefon 0749.179.191 sau prin email la contact@elos.ro.
Dacă Cumpărătorul exercită această opțiune conform termenilor prevăzuți în prezenta Secțiune 6.c, Vânzătorul va restitui toate sumele plătite de Cumpărător (inclusiv costurile de livrare), folosind aceeași modalitate de plată ca cea utilizată de Cumpărător, în termen de 7 (șapte) zile de la primirea notificării de anulare, exceptând orice și toate formele de compensare.
d. Primirea
O livrare va fi considerată livrata de îndată ce Transportatorul va pune Produsul (Produsele) la dispoziția Cumpărătorului sau a unei terțe părți desemnate de Cumpărător.
Orice nerespectare identificată la momentul livrării (inclusiv orice livrare cu întârziere, produs lipsă sau deteriorat) trebuie să fie sesizată prin email sau la telefon către serviciul de Relații Clienți.
7. GARANTII LEGALE
a. Descrierea garanțiilor legale
În urma îndeplinirii prevederilor legislației române în vigoare, Vânzătorul este obligat să livreze un Produs în conformitate cu comanda Cumpărătorului și va fi responsabil pentru orice neconformitate care ar putea exista la livrarea acestuia.
În acest sens, în scopul conformității în cadrul contractului, un Produs:
• Trebuie să fie adecvat pentru utilizarea pe care o puteți aștepta în general de la un Produs similar și, după caz:
– să corespundă descrierii oferite de Vânzător și să aibă aceleași calități ca cele prezentate Cumpărătorului în orice mostră sau model;
– să aibă calitățile pe care orice Cumpărător le poate aștepta în mod legitim pe baza declarațiilor publice făcute de Vânzător, producător sau reprezentantul acestora, inclusiv orice publicitate sau etichetare;
• Să îndeplinească caracteristicile specifice care ar putea fi definite de comun acord între Părți sau să fie adecvate pentru orice utilizare specifică pe care Cumpărătorul o poate solicita și care este dezvăluită și acceptată de către Vânzător.
• Corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal Produse de același tip.
În mod similar, Vânzătorul este obligat să garanteze toate produsele vândute împotriva oricăror defecte ascunse care le pot face nepotrivite pentru utilizarea prevăzută sau care pot restricționa această utilizare în măsura în care Cumpărătorul nu le-ar fi cumpărat nici pentru un preț redus dacă ar fi fost conștient de prezența unor astfel de defecte.
b. Procedură
Dacă Produsele livrate nu corespund sau au defecte ascunse, Cumpărătorul va trimite o sesizare către serviciul de Relatii Clienți al Vânzătorului, pe mail la contact@elos.ro sau la telefon 0749.179.191, de luni până vineri, orele 10:00 – 17:00.
Serviciul de Relații Clienți al Vânzătorului confirmă primirea sesizării Cumpărătorului și confirmă procesul care urmează. După primirea instrucțiunilor de la serviciul de Relații Clienți al Vânzătorului, Cumpărătorul va returna Vânzătorului Produsele care nu corespund sau au defecte ascunse prin serviciul de curierat pus la dispoziție de Vânzător.
Astfel de Produs(e) trebuie returnat(e) în întregime și, în măsura în care este posibil, cu o copie a facturii.
La primirea Produsului (Produselor) care se presupune că nu corespund sau prezintă defecte ascunse, Vânzătorul verifică Produsul (Produsele) pentru a constata conformitatea sau neconformitatea acestuia(acestora). De asemenea, Vânzătorul poate efectua un test de calitate pe Produsul (Produsele) returnat(e) de către Cumpărător pentru a verifica dacă Produsul (Produsele) returnat(e) este/sunt de fapt Produs(e) originale. Se aprobă prin prezenta că aceste verificări se efectuează cât mai curând posibil.
c. Conținutul garanțiilor legale
Dacă se confirmă neconformitatea Produsului (Produselor) sau se constată un defect ascuns:
Cumpărătorul va avea opțiunea de a avea Produsul înlocuit, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul a notificat Vânzătorului neconformitatea sau a livrat Vânzătorului Produsul care nu corespunde. Înlocuirea se va face fără costuri pentru Cumpărător (termenul “fără costuri” referitor la orice costuri legate de aducerea Produsului în conformitate, taxele poștale sau costurile aferente transportului, manipulării, diagnosticării, expertizării, dezmembrării, instalării, orelor de lucru, materialelor utilizate și ambalării).
Cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului sau rezilierea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: Vânzătorul nu a reparat sau înlocuit Produsul(Produsele); Vânzătorul nu a luat măsurile corective în limitele specificate de perioada rezonabilă de timp, Vânzătorul nu a luat măsurile de remediere în perioada de timp menționată mai sus, fără inconveniențe semnificative pentru Cumpărător.
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de Consumator.
Sunt exceptate de la garanție defecțiunile datorate utilizării incorecte, întreținerii defectuoase, lovirii Produselor, accidentelor, fluctuațiilor tensiunii de alimentare, nerespectării instrucțiunilor de utilizare, reparării Produselor, deteriorării în timpul transportului etc.
8. DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI
a. Notificare catre Vanzator privind retragerea
Cumparatorul are dreptul de retragere, pe care acesta il poate exercita in termen de paisprezece (14) zile, fara a fi obligat sa prezinte vreun motiv sau sa plateasca vreo penalizare, cu conditia sa suporte toate costurile de returnare.
În cazul în care Cumpărătorul a comandat mai multe produse într-o singură comandă si dacă produsele au fost livrate în mai multe părți, perioada de returnare expiră în paisprezece(14) zile limitate după ziua în care Cumpărătorul sau orice terță parte pe care acesta o poate desemna, alta decât Transportatorul, intra in posesia ultimului Produs comandat sau ultima parte a livrării.
Cumpărătorul își exercită dreptul la retragere prin notificarea Vânzătorului cu privire la o astfel de decizie utilizând orice declarație clară în timpul perioadei de retragere menționate, prin telefon sau email la următoarele detalii de contact serviciu de Relații Clienți: 0749.179.191, contact@elos.ro
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne comunicați detalii despre comanda dumneavoastră pentru a ne ajuta să o identificăm, inclusiv numărul de referință al comenzii. Dacă ne trimiteți decizia dumnevoastră de retragere, aceasta este valabilă de la data la care ne-ați trimis e-mailul sau ne-ați contactat telefonic, înaintea expirării perioadei de retragere mai sus menționată.
Termenul de retragere este considerat îndeplinit în cazul în care Cumpărătorul trimite notificarea privind decizia de exercitare a dreptului la retragere în perioada limita de retragere menționată.
La primirea cererii de returnare Vânzătorul va confirma primirea acestei decizii prin trimiterea unui e-mail, în termen de 2 zile lucrătoare.
b. Returnarea Produselor
In conformitate cu notificarea de retragere, Cumparatorul va returna Produsul (Produsele) catre Vanzator si, in masura in care este realizabil, impreuna cu o copie a facturii, fara intarzieri nejustificate si nu mai tarziu de paisprezece (14) zile de la comunicarea deciziei de retragere transmisa Vanzatorului prin curierul trimis de Serviciul Relatii Clienti.
Nereturnarea Produselor in perioada de paisprezece (14) de zile dupa transmiterea deciziei de retragere a Cumparatorului nu poate constitui o manifestare de exercitare a dreptului la retragere.
In cazul in care Cumparatorul a anuntat serviciul de curierat ca renunta la achizitionarea Produselor in momentul in care serviciul de curierat l-a anuntat ca are o comanda in livrare (REFUZ LA LIVRARE), curierul va restitui Produsul catre Vanzator (nemaifiind aplicabila restituirea Produsului de către Cumpărător prin serviciul de curierat pus la dispoziție pentru retururi).
c. Rambursarea pretului produselor
Vanzatorul va acorda Cumparatorului o rambursare a sumelor platite, inclusiv a costurilor de livrare standard, daca returul este in baza unui motiv intemeiat, din vina Vanzatorului. Vanzatorul nu va returna costurile suplimentare de livrare, daca cumparatorul decide sa renunte la contract din orice alt motiv care nu implica vina Vanzatorului (produse deteriorate sau lipsa, intarziere in livrare, produse expirate etc.).
In ipoteza in care Produsul (Produsele) nu a fost inca livrate ori in ipoteza in care l-ati primit si Vanzatorul se ofera sa îl colecteze de la Cumparator, restituirea Produsului se va efectua in termen de maximum 14 zile calculat de la momentul comunicarii deciziei de retragere catre Vanzator.
Se specifica faptul ca Produsele care au fost desigilate dupa livrare și care nu pot fi returnate din motive sanitare sau de protectie a sanatatii (inclusiv, fara a se limita la Produsele de ingrijire a frumusetii, daca se elimina capacul acestora) nu pot face obiectul dreptului de retragere.
Vanzatorul are dreptul de restitui sumele platite diminuate astfel incat sa reflecte orice diminuare a valorii Produselor in cazul in care aceasta a fost cauzata de orice alte cauze decat ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii Produselor.
Pentru orice informatii suplimentare privind domeniul de aplicare, continutul sau instructiunile referitoare la exercitarea dreptului de returnare al Cumparatorului, Cumparatorul poate contacta serviciul de Relatii Clienti la urmatoarea adresa de e-mail: contact@elos.ro
9. MEDIERE
Eventuale litigii dintre Client si Elos vor fi solutionate in prealabil pe cale amabila.
Pentru orice problema legata de o comanda, va rugam sa contactati Relatii Clienti:
clinica@elos.ro
021 9313
Luni-Vineri 10:00 – 17:00
Daca litigiul nu poate fi solutionat pe cale amiabila intre Parti, litigiul va fi solutionat de Instanta competenta.
10. DATE PERSONALE
a) Date Personale
Toate informatiile personale (date cu caracter personal) marcate cu un asterisc si colectate pentru comenzi prin poata sunt necesare, deoarece aceste informatii sunt necesare in scopul procesarii si livrarii de comenzi si emiterea de facturi. Informatiile mentionate vor fi prelucrate in conformitate cu Politica de Confidentialitate accesibila aici.
b) Cookie-uri
Website-ul utilizeaza cookie-uri. Pentru mai multe detalii referitoare la cookies utilizate de site si posibilitatea de a le dezactiva, va rugam sa accesați Politica de Cookies.
11. DIVERSE DISPOZITII
a) Forta majora
Niciuna dintre Parti nu va fi trasa la raspundere pentru neindeplinirea tuturor obligatiilor sale sau a oricarei parti din obligatiile care le revin in temeiul acestor CGV, in cazul in care o astfel de neindeplinire a obligatiilor se datoreaza unor cazuri de forta majora. Prin “forta majora” se intelege orice eveniment care indeplineste criteriile definite de legislatia aplicabila, respectiv orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si invitabil. Orice Parte care afirma interventia unui eveniment de forta majora notifica celeilalte Parti in termen de cinci (5) zile lucratoare de la producerea acestuia. Partile convin sa se puna de acord cat mai curand posibil cu privire la termenii de executare a contractului pe durata evenimentului de forta majora. Daca suspendarea obligatiilor cauzata de forta majora persista o perioada de o (1) luna sau mai mult si daca Vanzatorul nu este in masura sa execute comanda, Cumparatorul poate solicita restituirea pretului platit pentru Produse, iar returnarea Produselor se va face pe cheltuiala Vanzatorului, dupa caz..
b. Nulitate Partiala
In cazul in care oricare dintre prevederile acestor CGV este anulata sau se considera nevalabila in temeiul unei legi sau al oricarei alte reglementari ori al unei hotarari definitive pronuntate de o instanta competenta, toate celelalte prevederi raman in vigoare si aplicabile.
c. CGV Complete
Aceste CGV si confirmarea recapitulativa trimisa Cumparatorului, Termenii si conditiile site-ului, precum si Politica de Confidentialitate formeaza un singur contract si reflecta intregul acord intre Parti.
In eventualitatea unei discrepante intre oricare dintre aceste documente, aceste CGV vor avea prioritate, cu exceptia situatiilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal, cand prevaleaza prevederile Politicii de Confidentialitate.
d. Modificarea CGV
Se specifica prin prezenta ca Cumparatorul este autorizat sa salveze sau sa imprime aceste CGV, cu conditia ca acesta sa nu le aduca nicio modificare acestora. CGV aplicabile trebuie sa fie accesibile in orice moment prin intermediul etichetei “Conditii Generale de Vanzare” pe fiecare pagina a site-ului.
Vanzatorul poate actualiza aceste CGV din cand in cand. Orice astfel de actualizare va fi supusa unei notificari prealabile care va fi afisata pe site. De fiecare data cand comandati Produse de la Vanzator, verificati aceste conditii pentru a va asigura ca intelegeti termenii care se vor aplica in acel moment (respectiv la momentul validarii de catre dumneavoastra a comenzii, cand vi se va solicita sa acceptati Conditiile Generale de Vanzare) si care fac parte din intelegerea partilor, constituind Contractul.
e. Legea Aplicabila
Aceste CGV si relatia contractuala intre Cumparator si Vanzator vor fi guvernate de legile Romaniei. In cazul oricarui litigiu ivit intre Cumparator si Vanzator, litigiul respectiv va fi trimis spre competenta solutionare instantelor romane.