Perioada sărbătorilor este plină de ispite culinare și ne simțim îndreptățiți să profităm de ele, mai ales că acum au cea mai multă savoare. Deși, știm că trebuie să fim cumpătați, ne este greu să refuzăm invitațiile la masă din partea apropiaților și oferim organismului mult mai mult decât ar avea nevoie. Cum reușim să ieșim învingători din proba cântarului post sărbători? Specialistul în remodelare corporală al clincii Elos Skin&Laser Center, Maria Iarca, ne oferă cele mai bune sfaturi, astfel încât să nu ne îngrășăm de Crăciun și Revelion:

  1. Luați întotdeauna micul dejun. O masă consistentă în prima parte a zilei, care include proteine din ouă și lactate, ne va oferi energie pentru întreaga zi și ne va ține departe de excese calorice la alte mese.
  2. Evitați gustările precum biscuiți sau covrigei. Alegeți întotdeaua fructele, nucile sau cerealele, acestea având un aport caloric redus față de biscuiți și covrigei. În plus, aduc beneficii sistemului digestiv și aspectului pielii.
  3. În farfurie, trebuie să predomine legumele. Consumați întotdeauna friptura alături de o salată bogată în legume și aromată, care va menține senzația de sațietate pentru mult timp.
  4. Echilibrați o masă bogată cu una săracă. Spre exemplu, dacă prânzul a fost unul foarte consistent, cina va conține maximum o salată. Până la masa de seară, consumați cât mai multă apă pentru a ușura digestia.
  5. Fără băuturi carbogazoase. Acestea provoacă dezechilibre în organism, fiind pline de zahăr și conservanți. Decât să beți zahăr, mai bine alegeți răul un pic mai mic și îl mâncați. Mai bine o prăjitură decât 500 de ml de suc carbogazos.
  6. Ceai și voie bună. Apelați cu încredere la o cană de ceai verde, negru sau alb, bogate în antioxidanți și substanțe menite să oprească depunerea grăsimilor. Ceaiurile vă vor da energie și vă vor încălzi după o tură prin frig.
  7. Consumaţi alcool cu moderaţie! Opriţi-vă la un pahar de vin roşu sau de şampanie și evitați băuturile cremoase. Multe băuturi alcoolice cremoase au foarte mult zahăr şi nu fac altceva decât să vă sporească pofta de mâncare.
  8. Faceți mișcare cu orice ocazie. Mergeți pe jos în vizită la rude, iar după o masă copioasă, ieșiți la plimbare, la aer curat. Mergeți să patinați, să schiați și să alergați.
  9. Dormiți suficient. Odihna este esențială, iar în perioadele de solicitare simțim nevoia să mâncăm mai mult decât am avea nevoie. Așa, că este indicat să dormiți minimum 7 ore pe noapte.
  10. Nu țineți bunătățile la vedere. În felul acesta nu veți fi tentați să gustați întruna din acestea și nu vă va sta gândul tot timpul la ele.

 

Urmând aceste sfaturi, cu siguranță, silueta nu va avea de suferit și nu vă veți confrunta apoi cu corvoada pierderii în greutate! Pentru mai multe sfaturi despre cum să vă mențineți silueta și o evaluare corporală Gratuită programați-vă chiar acum la clinica Elos Skin & Laser Center!

Veți fi contactat telefonic pentru a confirma programarea.